Δραστηριότητες

ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2015

ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Αναγνωρίζοντας την «παρεμβατική δυναμική» του Σχολικού Αθλητισμού, της Άθλησης και της Δια Βίου Άσκησης στην ισόρροπη ψυχοκινητική ανάπτυξη του μαθητικού πληθυσμού της χώρας, το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθιέρωσε ως Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, την πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους. Για φέτος, η Ημέρα αυτή  ορίστηκε να είναι η 5η Οκτωβρίου.
Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού συνδέεται με κεντρικό «θεματικό άξονα» ευρύτερου μαθησιακού/συμπεριφορικού πεδίου που υλοποιείται βιωματικά μέσα από τον σχολικό αθλητισμό καθ? όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Την ημέρα αυτή γίνεται επίσης η «εθιμική» έναρξη των Σχολικών Αγώνων (Αγώνες «Αθλοπαιδείας» και Πανελλήνια Πρωταθλήματα Λυκείων Ελλάδας & Κύπρου).
Καθώς το 2016 είναι έτος διεξαγωγής Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, ο θεματικός άξονας του σχολικού έτους 2015-2016 είναι «Σχολικός Αθλητισμός-Συμμετέχω και μαθαίνω τα Ολυμπιακά Ιδεώδη μέσα από τα Ολυμπιακά και τα Παραολυμπιακά Αθλήματα».
Στην  σχολική μας  μονάδα διοργανώθηκαν αθλητικές και άλλες -επικουρικές ως προς το θεματικό άξονα-εκδηλώσεις.
Βασική επιδίωξη ήταν οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν να αποκομίζουν από την  διοργάνωση τα ιδιαίτερα στοιχεία της ευρύτερης Παιδείας, που ο Αθλητισμός προσφέρει μέσω της συμμετοχής, της προσπάθειας, του συναγωνισμού και της προσωπικής υπέρβασης.

pat1

plat3

Στο πλαίσιο αυτό οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε τελετής αφής της ολυμπιακής δάδας που έγινε σε συνεργασία με μαθητές και μαθήτριες του 2ου δημοτικού σχολείου στην πλατεία της πόλης μας. Στη συνέχεια μαθητές της ΣΤ τάξης με συνοδεία γονέων πήραν μέρος σε λαμπαδηδρομία σε σηματοδοτημένη   διαδρομή η οποία κατέληξε στην αυλή του σχολείου όπου και έγινε το άναμμα του βωμού που έκαιγε όσο διαρκούσαν οι αθλητικές δράσεις των μαθητών.
Η Α και Β τάξη πήραν μέρος σε σκυταλοδρομία των αρχών του Ολυμπισμού σε μια προσπάθεια μιας πρώτης επαφής με τις λέξεις και το νόημα που αυτές μεταφέρουν.

a2

a1

Η Γ τάξη με το παιχνίδι «Στη μαγική χώρα του Πίτερ Πάν» προσέγγισε και κατανόησε την  αξία της συνεργασίας, φιλίας και της συντροφικότητας ανεξάρτητα από κινητικές, αισθητηριακές η άλλες αναπηρίες.

b2

b1

 


Η Δ τάξη παρουσίασε μια παραλλαγή του παραολυμπιακού αγωνίσματος «Μπότσια».

d1

d2
Η ΣΤ τάξη παρουσίασε το παιχνίδι εμπιστοσύνης «Ενώνουμε τα χέρια» Οι μαθητές μέσω του παιχνιδιού ήρθαν σε επαφή με τις αρχές του Ολυμπισμού και αναλογίστηκαν ποιες από αυτές χρησιμοποίησαν ώστε να βοηθηθούν για να βγουν από την δύσκολη θέση που βρέθηκαν.

st1

st2

st3
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την  Ε τάξη η οποία οργάνωσε την συνέντευξη του κορυφαίου αθλητή Σιδέρη Ματσκίδη ο οποίος συμμετέχει σε αγώνες ατόμων με αναπηρία, με διεθνείς διακρίσεις και παγκόσμια ρεκόρ. Στόχος ήταν η κατανόηση του τι σημαίνει αναγνωρισμένος αθλητής με αναπηρία Οι ερωτήσεις ήταν δύο κατηγοριών. Η μία αφορούσε την προσωπική του ζωή και η άλλη εστίασε στην προετοιμασία του για μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, τη σχέση του με τους προπονητές, την τεχνική υποστήριξη, την ανατροφοδότηση από την οικογένεια του αλλά και από το επιστημονικό προσωπικό.

mats1

mats2



ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2015-16

Αγιασμός 1ου Δημοτικού Σχολείου Αιγινίου

 

Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, θα τελεσθεί την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:30 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου μας.

 

Ο Διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αιγινίου, εύχεται σε όλους τους μαθητές καλή και δημιουργική σχολική χρονιά.

 

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Σήμερα Παρασκευή 5/6/2015  Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος επισκέφθηκε την σχολική μας μονάδα ο δασολόγος Γκάσιος Αλέξανδρος επιστημονικός συνεργάτης των Κυνηγητικής Ομοσπονδίας Μακεδονίας ? Θράκης. Οι μαθητές μας παρακολούθησαν την παρουσίαση του κ. Γκάσιου Αλέξανδρου  με θέμα «Η βιοποικιλότητα του δάσους και η σημασία της προστασίας του» 

Οι μαθητές είδαν, άκουσαν και συζήτησαν μαζί του για την ποικιλία και την αξία των λουλουδιών, των φυτών και των ζώων του δάσους.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γκάσιο που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα μας.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Διακριθέντες μαθητές στην Β΄ φάση του  9ο Πανελλήνιου Μαθητικού  Διαγωνισμού «Παιχνίδι και Μαθηματικά»

Στην Β΄ φάση του  9ο Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού «Παιχνίδι και Μαθηματικά» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ. τo Σάββατο 16 Μαΐου 2015, συμμετείχαν δύο μαθητές από την Ε΄ και δύο Μαθητές από την ΣΤ΄ τάξη. Η Διεύθυνση  του Σχολείου, εκφράζει τα θερμά συγχαρητήρια στην Σταυρίδου Γεωργία και στον Βασιλειάδη Ανέστη που αρίστευσαν και εύχεται να συνεχίσουν το όμορφο αυτό μαθηματικό ταξίδι που μόλις ξεκίνησαν. Οι μαθητές που διακρίθηκαν στον 9ο Διαγωνισμό θα βραβευτούν στην τελετή βράβευσης των επιτυχόντων του 76ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού στα Μαθηματικά « ΘΑΛΗΣ», το επόμενο σχολικό έτος 2015-16.

 

Καλό καλοκαίρι από τους μαθητές της Α' τάξης

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α' ΤΑΞΗΣ

Στα παιδια τηςΑ' τάξης αρέσουνπολύ τα παραμύθια. Διάβασαν αρκετά όλη τη χρονιά. Διάλεξαν ένακαι το παρουσίασαν την Τρίτη στις 9 Ιουνίου σε όους τους μαθητές του σχολείου καθώς και στους γονείς τους.

Ο μύθος"Ο ποντικός και η θυγατέρα του" μιλά για την προσπάθεια του πατέρανα βρει τον πιο δυνατό γαμπρό για την κόρη του.

Έψαχνε, έψαχνε αλλά πάντα πολύ μακριά και τελικά βρήκε τον πιο δυνατό πολύ κοντά του, δίπλα του, τελικά στην ιστορία μας νίκησε η αγάπη και όχι η δύναμη. 

btel1

btel3

 

btel4

btel2

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ  ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ

      Σήμερα, Τετάρτη 3 Ιουνίου, η Τρίτη τάξη του 1ου Δημοτικού σχολείου, επισκεφθήκαμε τον φούρνο του κυρίου Ιωάννη Δημητρούδη, στα πλαίσια του αντίστοιχου μαθήματος στη Γλώσσα.

       Σκοπός μας ήταν να γνωρίσουμε την διαδικασία παρασκευής του ψωμιού, καθώς επίσης και όλες τις εργασίες που προηγούνται, αλλά και αυτές που ακολουθούν.

      Η φιλοξενία του κυρίου Γιάννη και της συζύγου του, κυρίας Χαρούλας, ήταν εξαιρετική. Με πολύ υπομονή μας έδειξαν τα εργαλεία , τα μηχανήματα και τα σκεύη  που χρησιμοποιούν κατά την παρασκευή του ψωμιού, μας είπαν τα υλικά από τα οποία γίνεται το ψωμί καθώς  και την δοσολογία τους και μας εξήγησαν πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν η ποιότητα των υλικών , η σωστή θερμοκρασία και ο σωστός χρόνος που απαιτούνται για να έχουμε εμείς ένα νόστιμο και υγιεινό ψωμί  στο τραπέζι μας. Τέλος μας  έδειξαν τους τύπους ψωμιών αλλά και άλλα αρτοσκευάσματα που είχαν παρασκευάσει και μας κέρασαν κουλούρι και κρουασάν, τα οποία ήταν νοστιμότατα.

        Αφού τους ευχαριστήσαμε για την φιλοξενία γυρίσαμε στο σχολείο μας γεμάτοι νέες γνώσεις, όμορφες εικόνες και νοστιμότατες μυρωδιές!

 

Πρόσθετες πληροφορίες