Δραστηριότητες

Μελέτη Περιβάλλοντος

Στα πλαίσια του μαθήματος Μελέτη περιβάλλοντος β΄ δημοτικού (κεφάλαιο 7.3 Τι προσφέρουν τα φυτά ) και λαμβάνοντας υπόψη τις διατροφικές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσουμε,  προκειμένου να έχουμε σωστό και υγιή οργανισμό, αποφασίσαμε, μαζί με τα παιδιά, να φέρουμε φρούτα στην τάξη και να τα γευτούμε και ως φρούτα αλλά και κάνοντάς τα χυμό.
Πραγματοποιήσαμε τη δραστηριότητά μας αυτή η οποία αποδείχθηκε πως είχε πολλαπλά θετικά αποτελέσματα. Αρχικά τα παιδιά δοκίμασαν τα φρούτα (αχλάδια, πορτοκάλια, μήλα, μπανάνες, ακτινίδια κ.τ.λ.) και αντάλλαξαν μεταξύ τους ό,τι αποκόμισαν  σχετικά με τις γεύσεις και τα αρώματα των φρούτων.
Στη συνέχεια βάλαμε φρούτα στον αποχυμωτή και τα παιδιά γεύτηκαν χυμό από ένα φρούτο αλλά και από μύξη φρούτων(δύο, τρία, τέσσερα φρούτα μαζί ). Σύγκριναν τις γεύσεις , μέτρησαν τις ποσότητες,(π.χ. από τρία φρούτα παίρνουμε ένα ποτήρι χυμό), ανακάλυψαν σύνθετες λέξεις, για παράδειγμα φρουτοχυμός και ένοιωσαν τις ευεργετικές ιδιότητες των φρούτων και των χυμών, λέγοντας πως νοιώθουν ήδη πιο δυνατοί! Αυτό βέβαια ήταν και ο επιδιωκόμενος στόχος μας.
 
MELETH PERIBALLONTOS 1    
 
MELETH PERIBALLONTOS 2
 
Σημαντικό είναι να τονίσουμε πως όλα αυτά έγιναν  μέσα σε ένα  ευχάριστο περιβάλλον, όπου τα παιδιά διασκέδασαν μαθαίνοντας ή έμαθαν διασκεδάζοντας!
 

Και συνεχίζουμε???

Πρόσθετες πληροφορίες